Tender: Request For Quotation For Supply of Fabrics and Related Material for PPE Production

Company name: Human Plus

City: Tripoli

Category name: Supplies /

Issued: 2021-07-18

Tender type: Free

Close Date: 2021-08-05

Cost: 0.00

Ref No.
#HP/Adm/RFQ/004

Description:

 

 

 

 

1. Tender Publishing date

18/7/21

2. Tender Closing date

5/8/21

3. Clarification and Contracting

8/8/21

4. Supply of material period

14 days

5. Deadline of material delivery

14/8/21

6. Payment of Invoice within 14 days

22/8/21

 

 

 

  

 

Request For Quotation

For

Supply of Fabrics and Related Material for PPE Production

 

 

طلب عرض أسعار

لتوريد الأقمشة والمواد ذات الصلة لإنتاج معدات الوقاية الشخصية

 

 

 

 

 

 

 

 

INDEX

الفهرس

 

Section A – Forms of Tender

القسم أ - نماذج العطاء

1.  ITT introduction/ submission / scope of work

1. مقدمة / تقديم العطاء/ مجال العمل

 

2.  Acknowledgment of interest & participant statements -H1

2. إقرار بالاهتمام و إقرارات المشارك   H1 -

 

3.  Bidder information

3. معلومات مقدم العرض

 

4.  Bidder legal status

4. الحالة القانونية لمقدم العرض

 

5.  Bidders financial status

5. الوضع المالي لمقدمي العطاءات

 

6. Bidders previous experiences

6. خبرات سابقه

7.  Health, safety, environment

7. الصحة والسلامة والبيئة

8. Quality assurance/quality control (QA/QC)

8. ضمان الجودة / رقابة الجودة

 

 

Section B – Technical Details

القسم ب - التفاصيل الفنية

9. Technical specification - H2

9. المواصفات الفنية H2-

10. Selection Criteria Evaluation Matrix – H3

 

01. معيار تقييم العرض H3

11. Schedule of quantities and prices – H4

11 جدول الكميات والأسعار H4


 

Section A– Forms of Tender

القسم أ - نماذج العطاء

  

1. INTRODUCTION To Tender / SUBMISSION

1. مقدمة / تقديم العطاء

 

1.1. Introduction:

1.1 مقدمة:

 

Human Plus (HP) is a Non-Profit NGO operating in Libya and is a strategic partner of Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ), which works on behalf of the Federal Ministry for Economic Cooperation and Development (BMZ), for the implementation of “Personal Protective Equipment’s Production and Sustainable Management In Women Training Centers in Libya”.

Human Plus (HP) هي منظمة غير حكومية غير ربحية تعمل في ليبيا وشريك استراتيجي لـ Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) ، التي تعمل نيابة عن الوزارة الاتحادية للتعاون الاقتصادي والتنمية (BMZ) ، من أجل تنفيذ “إنتاج معدات الحماية الشخصية وإدارتها بشكل مستدام في مراكز تدريب النساء في ليبيا

The Bidder is requested to quote the delivery of following items at the HP office in Hayandalus, Tripoli- Libya.

 

The items to be supplied include:

 

                  Fabric (various types)

                  Elastic band or elastic ties

                  Sewing Thread

                  Handicraft Wire

                  Wire cutters/ scissor

                  Sewing machine oil

                  Sewing machine needle

                  Sewing accoceries.

 

يُطلب من العارض عرض أسعار تسليم العناصر التالية في مكتب  HP  في Hayandalus ، طرابلس - ليبيا.

 

تشمل العناصر التي سيتم توفيرها ما يلي:

 

        الأقمشة (أنواع مختلفة)

        رباط مطاطي أو أربطة مطاطية

        خيوط الخياطة

        سلك الحرف اليدوية

        زيت ماكينة الخياطة

         إبرة ماكينة الخياطة

        إكسسوارات الخياطة.

 

 

1.2. Submission:

1.2. تقديم العطاء

 

In order to ease the completion and analysis of offer, you are kindly requested to reply to the questions in the same order and clearly identify the attached documents.

 

لتيسير إتمام وتحليل بيانات العرض، يرجى الإجابة على الأسئلة بنفس ترتيبها مع توضيح وتحديد المستندات المرفقة.

 

Upon completing the required attachments, these documents are to be sent electronically to the email address shown herein below: the name of the Participant and the mention of:

Request For Quotation For Supply of Fabrics and Related Material for PPE Production"

عَقْب استكمال استبيان و إعداد كافة المرفقات المطلوبة؛ وترسل عبر البريد الإلكتروني الموضح أدناه: مع توضيح اسم المشارك وذكر "طلب عرض أسعار لتوريد أقمشة ومواد ذات صلة لإنتاج معدات الوقاية الشخصية"

·        All Offers (technical and financial) shall be submitted in an electronic version not later than 05.08.2021 to the below email address:

 

·        The subject line of the email should indicate the following title:

 

·        RFQ/004/ Supply of PPE Raw Material - Technical and Commercial Proposal

 

·        The whole package should be filled, stamped and submitted by the bidder, showing his agreement to the terms of the RFQ.

 

·       يجب إرسال جميع العروض (الفنية والمالية) في نسخة إلكترونية في موعد أقصاه 05.08.2021إلى عنوان البريد الإلكتروني أدناه:

 

·       يجب أن يشير سطر موضوع البريد الإلكتروني إلى العنوان التالي:

 

·       RFQ  /004/ توريد المواد الخام لمعدات الوقاية الشخصية - عرض فني والمالي

·       • يجب تعبئة المستند بالكامل وختمه على كل صفحة وتقديمه من قبل مقدم العطاء مع عرضه ، مما يدل على موافقته على شروط طلب عرض الأسعار.

 

 

TO: TENDER COORDINATOR

موجه إلى: منسق العطاءات

For the Attention of: Mr. Abdul Azeem Baig 

عناية السيد  عبد العظيم بيك

Tel: +(218) 91 944 9656

هاتف: 919449656 (218)+

Email: Quotations.ly@human-plus.org

  

 

بريد إلكتروني:  Quotations.ly@human-plus.org

 

On receiving of this tender document, the bidder must send the section 2 - page 7 signed and filled within 3 days.

 

عند استلام وثيقة العطاء هذه ، يجب على العارض إرسال القسم 2 - الصفحة 7 موقعة ومعبأة في غضون 3 أيام.

 

The offer must contain of following:

1. Technical offer

2. Commercial offer – Please use Attachment H2

3. Financial offer – please use Attachment H4

 

يجب أن يحتوي العرض على ما يلي:

1. العرض الفني

2. العرض التجاري - الرجاء استخدام المرفق H2

3. العرض المالي - الرجاء استخدام المرفق H4


 

1.3. TENDER AWARD PROCEDURE

 

1.3. إجراءات منح العطاءات

 

The present tender is carried out as a public tender. Offers will be evaluated in two steps. The technical offer contains have to include.

 

 a) The characteristics of material and equipment section 9, 10 and 11

 

b) A certificate of guarantee of Section 8

 

For the financial offer please use attachment H2  & H4. Please send your technical and financial offer in English.

 

The offer will be checked for eligibility according to the Assessment Grid attached In Attachment H3

 

Here, it will be checked if all documents are available and whether the quality of the products meet the requested standards.

 

In between all offers that are considered eligible, the cheapest offer wins.

يتم تنفيذ العطاء الحالي كمناقصة عامة. سيتم تقييم العروض في خطوتين. يجب أن يتضمن العرض الفني:

 

  أ)  خصائص المواد والمعدات القسم 9 و 10 و 11

 

 ب) شهادة الضمان من البند 8

 

للعرض المالي ، يرجى استخدام المرفقH4   & H2. يرجى إرسال عرضك الفني والمالي باللغة الإنجليزية.

 

سيتم فحص العرض للتأكد من أهليته وفقًا للمعاير التقييم المرفقة في المرفق H3

 

هنا ، سيتم التحقق مما إذا كانت جميع المستندات متوفرة وما إذا كانت جودة المنتجات تفي بالمعايير المطلوبة.

 

بين جميع العروض التي تعتبر مؤهلة ، يفوز العرض الأرخص..

 

 

Physical samples will be requested from short listed bidders for final verification before contract.

 

سيتم طلب عينات مادية من مقدمي العروض المدرجين في القائمة المختصرة للتحقق النهائي قبل العقد.

Any Clarification requested by any of the bidders will be copies in Cc to other supplier to succeeded to provided Acknowledgment of interest form.

أي توضيح يطلبه أي من مقدمي العطاءات سيكون نسخًا في نسخة إلى مورد آخر ينجح في تقديم نموذج الإقرار بالمصلحة.

 

 


 

1.4 DELIVERY OF SERVICES TIMELINE and DELIVERY LOCATION

  1.4 لجدول الزمني لتسليم الخدمات

 

 

1. Tender Publishing date

18/7/21

18/7/21

1. تاريخ نشر العطاء

2. Tender Closing date

5/8/21

5/8/21

2. تاريخ إقفال العطاء

3. Clarification and Contracting

8/8/21

8/8/21

3. الإيضاح والتعاقد

4. Supply of material period

14 days

14 days

4. فترة توريد المواد

5. Deadline of material delivery

14/8/21

14/7/21

5. الموعد النهائي لتسليم المواد

6. Payment of Invoice within 14 days

22/8/21

22/8/21

6. دفع الفاتورة في غضون 14 يومًا

 

1.5 Delivery Location

       

The material supplier should supply the material in his own cost to the HP head office in Hayandalus near police station. 

 

The supplier should ensure that the delivery takes place in maximum two lots in order to decrease man hours for inspection. 

 

1.5 مكان التسليم

       

يجب على مورد المواد توفير المواد على نفقته الخاصة إلى مكتب HP الرئيسي في حي اندلس بالقرب من مركز الشرطة.

 

يجب على المورد التأكد من أن التسليم يتم في دفعتين كحد أقصى من أجل تقليل ساعات العمل للفحص.

 

 

 


 

2. ACKNOWLEDGMENT OF INTEREST & PARTICIPANT STATEMENTS – H1

 

On receiving of this tender document, the bidder must send this page signed and filled within 3 days.

 

2 إقرار بالمصالح وبيانات المشاركين H1 -

 

 

عند استلام وثيقة العطاء هذه ، يجب على العارض إرسال هذه الصفحة موقعة ومعبأة في غضون 3 أيام.

The Undersigned:

 

يُقِرُّ المُوَّقِع:

·        Certifies that the information contained in the attached response is correct and complete and is a true reflection of the skills and capacity of the Contracting Company, and authorizes HP to verify its veracity, knowing that false information could be grounds for disqualification,

 

·     بأن المعلومات المرفقة طيه هي معلومات صحيحة وكاملة وتعكس حقيقة مهارات وقدرات الشركة المتعاقدة، ويفوض منظمة للتحقق من صحة البيانات علمًا بأن أي بيانات خاطئة قد تكون أساسا لعدم التأهيل.

·        Understands and accepts that the receipt by HP of our response to this RFQ does not imply any commitment nor obligation for HP to award the contract.

 

·      يتفهم ويقبل أن استلام HP لاستجابتنا لطلب عرض الأسعار هذا لا يعني أي التزام أو التزام HP بمنح العقد..

·        Declares that my Company considers and fully complies with all laws and regulations in the countries where it performs its activities, especially in Libya.

 

·     بأن شركتنا تأخذ في اعتبارها وتلتزم التزامًا تامًا بكافة قوانين ولوائح الدول التي تمارس أنشطتها داخل حدودها، وخاصةً في ليبيا.

For and on behalf of:

 

لصالح ونيابة عن:

Name (*):

الاسم: (*):

Title:

الوظيفة:

Tel:

الهاتف:

Email:

البريد الإلكتروني:

Fax:

الفاكس:

Date:

التاريخ:

Signed (*):

Stamped

 

توقيع: (*)

ختم

* Must be completed and signed by the Company’s authorized first level Management.

 

 

 

 

* يجب إتمامه وتوقيعه بواسطة المُخَوَّل له حق التوقيع من إدارة الشركة العليا.

 

3. Bidder Information

 

3. معلومات مقدم العطاء

3.1. Company Information

3.1 معلومات الشركة

 

1

Trade Name of Contracting Company

الاسم التجاري للشركة المتعاقدة

1

 

 

 

 

2

How many years has your organization been in business

عدد سنوات الخبرة في مجال العمل

2

 

 

 

 

3

Registered office address

(Street / Post Code / City /

Country…)

عنوان المقر الرئيسي

(الشارع / الرمز البريدي / المدينة / الدولة...)

3

 

 

 

 

4

Telephone number w/ country code

رقم الهاتف / مصحوبًا بكود البلد

4

 

 

 

 

5

Facebook page

صفحة في فيس بوك

5

 

 

 

 

6

Web page (URL)

الموقع الإلكتروني (الموقع)

6

 

 

 

 

7

Fully Libyan Company

شركة ليبية بالكامل

7

 

Yes  No 

نعم لا

 

8

Branch of a foreign company

فرع لشركة أجنبية

8

 

Yes  No 

نعم لا

 

 

9

Authorized to perform activities in Libya

مرخص له بممارسة الأعمال في دولة ليبيا

9

 

Yes  No 

 

نعم لا

 

 

 

3.2. Representations

 

3.2 التمثيلات

 

Is your Company performing the SERVICES?                  Yes              No 

Do you represent a Services provider?                              Yes             No 

If “Yes" please provide evidence showing power to tender and to commit on its behalf.

 

هل تقدم شركتك الخدمات؟   نعم                    لا

هل تنوب شركتك عن مقدم الخدمة أو تمثله؟         نعم                   لا

إذا كانت الإجابة (نعم)، يُرجى تقديم ما يفيد القدرة على التقدم للعطاء والالتزام نيابة عنه.

 

 

3.3. Contact Person in the event of sending of “Clarification of Offer”

 

 

 

3.3 مسؤول الاتصال في حالة إرسال "توضيح العرض"

 

1

Name and Surname

الاسم واللقب

1

 

 

 

 

2

Title

الصفة

2

 

 

 

 

3

Telephone number w/ country code

رقم الهاتف / مصحوبًا بكود البلد

3

 

 

 

 

4

Mobile Phone number w/ country code

رقم الهاتف المحمول / مصحوبًا بكود البلد

4

 

 

 

 

5

E-mail address

عنوان البريد الإلكتروني

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Bidder Legal Status

4. الوضع القانوني لمقدم العطاء

4.1. Declaration Concerning Company’s Situation

4.1 إقرار بموقف الشركة

 

- Are there any judgments, claims or suits pending or outstanding against your Company?

Yes                No  If Yes, please attach the details

- Have you had any Contracts/Orders terminated for poor performance in the last three years, or any Contracts/Orders where damages have been claimed by the contracting authority?

Yes                No  If Yes, please attach the details

 

 

-        هل توجد أي أحكام أو مطالبات أو دعاوى قضائية معلقة أو جارية ضد شركتكم؟

نعم                 لا                ، إذا كانت الإجابة "نعم" يُرجى إرفاق التفاصيل

 

-        هل تم إنهاء أي تعاقدات أو / أوامر عمل نظرًا لسوء أداء الأعمال خلال السنوات الثلاث الماضية أو أي تعاقدات أو أوامر عمل نشأ عنها مطالبات نتيجة الأضرار الواقعة على الجهة المتعاقدة؟

نعم                 لا                 ، إذا كانت الإجابة "نعم" يُرجى إرفاق التفاصيل.

 

4.2. Attachments / other information to be provided:

4.2 المرفقات / المعلومات الأخرى واجبة التقديم:

1.     Corporate & Contracting Company general presentation brochure(s).

 

1.    كتيبات العرض العامة للمؤسسة والشركة المتعاقدة.

2.     Corporate and Contracting Company legal status, country of incorporation and country of residence for tax purpose, abroad and in Libya

2.    الوضع القانوني للمؤسسة والشركة المتعاقدة ودولة التأسيس ودولة الإقامة للأغراض الضريبية في الخارج وداخل ليبيا .

3.     Copy of Libyan company registration documents (Libyan Tax Registration/ Libyan registration/ Libyan permit to work)

 

 

3.    نسخة من وثائق التسجيل الشركة الليبية (شهادة التسجيل الضريبي \ شهادة تسجيل الشركة في ليبيا\تصريح أو رخصة مزاولة)

4.     Full bank details of a Libyan bank account. If the account cannot be clearly assigned to the company, a written declaration is necessary.

 

 

4.    تفاصيل بنكية كاملة لحساب بنكي ليبي. إذا تعذر تخصيص الحساب للشركة بوضوح ، فمن الضروري تقديم إقرار كتابي.

5. FINANCIAL INFORMATION

5. المعلومات المالية

 

5.1. Declaration Concerning the Financial & Fiscal Situation of the Company

5.1 إقرار يتعلق بالسنة المالية والوضع المالي للشركة

 

Are you now (or have you ever been) involved in any bankruptcy or reorganization proceedings?

Yes             No  If Yes, please attach the details.

Are you up-to date with your tax and social security obligations in countries where you operate?

Yes             No  If Yes, please attach the details.

Is your Company registered at the Libyan Tax Authority?

  Yes              No  If Yes, please attach evidence.

 

 

 

هل تقوم الآن (أو سابقًا) بأي إجراءات إفلاس أو إعادة تنظيم الشركة؟

نعم                 لا                 إذا كانت الإجابة بـ "نعم"، يُرجى إرفاق التفاصيل.

 

هل أديت كافة الالتزامات الخاصة بالضرائب والتأمينات الاجتماعية في الدول مكان عملياتكم حتى تاريخه؟

نعم                 لا                 إذا كانت الإجابة بـ "نعم"، يُرجى إرفاق التفاصيل.

 

هل شركتكم مسجلة لدى هيئة الضرائب الليبية؟

نعم                 لا                 إذا كانت الإجابة بـ "نعم"، يُرجى إرفاق الدليل.

 

6. Previous Experience

 

6. خبرات سابقه

6.1. References :

6.1 المَراجع والأعمال السابقة

 

Please specify in this part, your major references (in Libya (if any) and International) for the required provision of similar SERVICES during the last three (3) years and complete the table here below.

 

 

 

في هذا الجزء، يُرجى تحديد مراجع الأعمال السابقة والأساسية لشركتكم (في ليبيا [إن وُجد] وعلى المستوى العالمي) والمتعلقة بتقديم خدمات مماثلة أو مشابهة خلال الثلاث (3) سنوات الماضية، وإتمام بيانات الجدول الموضح أدناه

 

CUSTOMER Location

Year and Type of Services

Value

in LYD

CUSTOMER Contact:

Name / Telephone / email

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بيانات الاتصال بالعميل:

الاسم / الهاتف / البريد الإلكتروني

القيمة د.ل

السنة ونوع الخدمة

موقع العميل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.2. Organization chart / Key Personnel:

 

6.2 الهيكل التنظيمي / الموظفين الرئيسيين

Please provide your organization chart in Libya and/or home country.

 

يُرجى تقديم الهيكل التنظيمي لمؤسستكم في ليبيا و/أو في دولتك.

Detail the Key Personnel to be provided for the requested SERVICES as follows:

تُقدم بيانات الموظفين الرئيسيين المتعلقة بالخدمات المطلوبة على النحو التالي:

 

Name of Person

Present Position

In Libya / Internationally

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

في ليبيا / دوليًا

الصفة الحالية

اسم الشخص

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.3. List of Main-Suppliers / Vendors:

6.3 قائمة الموردين / البائعين الرئيسيين:

 

Suppliers/ Vendors Name

Country of origin

In Libya / Internationally

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

في ليبيا/ دوليًا

بلد المنشأ

اسم الموردين / البائعين

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.4. PARTICIPANT’s Base / Workshop / Warehouse

6.4 مقر / ورشة عمل /مخزن المشارك:

 

Please specify your Operational base / Work shop / Warehouse location(s) (in Libya and/or in the Region) with full description of the available facilities.

يُرجى تحديد موقع أو مواقع المقر التشغيلي / ورش العمل / المخازن الخاصة بالشركة (في ليبيا و/أو في المنطقة) مع وصف كامل للمنشآت والوسائل المتاحة.

 

 

 

 

 

 

         

 


 

7 HEALTH, SAFETY, ENVIRONMENT


7-RESPECT FOR THE ENVIRONMENT

1: Do you have procedures regarding the following environmental matters:

       - Waste disposal                            Yes        No           

                

       - Any other                                     Yes       No        

                                               

2: Do you know the Libyan / International regulations regarding environment? 

         Yes       No              

3: Do you have an ISO 14001 Certification? Or other ISO certification (specify) 

         Yes       No         

7- احترام البيئة

1: هل لديك إجراءات تخص الأمور البيئية التالية:

- التخلص من النفايات

نعم 

لا 

 

-إجراءات أخرى

نعم 

لا 

 

2: هل أنتم على دراية باللوائح الليبية / العالمية الخاصة بالبيئة؟

نعم                 لا                

3: هل شركتكم حاصلة على شهادات اعتماد جودة (أيزو 14001)؟  أو أية شهادة اعتماد جودة أخرى (حدد)

نعم                 لا                 

7.2- SAFEGUARDING OF HEALTH

7.2 : Personal Protective Equipment (PPE)

        1: Do you provide appropriate (PPE) for   your employees? 

                  Yes       No          

2: Do you have a programme to ensure that PPE used and maintained?

            Yes       No          

 :7.2 معدات الحماية الشخصية (PPE)

 

 1 هل توفر (PPE) المناسبة لموظفيك؟

نعم                 لا                 

 

2: هل لديك برنامج لضمان استخدام معدات الحماية الشخصية وصيانتها؟

نعم                 لا                 

8. QUALITY ASSURANCE / QUALITY CONTROL (QA/QC) – Form Q

 

 

Check List to be signed

 

Yes

 

No

 

Sign

 

The garments do not have different roll to roll variation of shades of the same color when compared within and with other rolls.  

 

 

 

 

No stain, oil marks, chalk mark, pressing mark, soiling & etc are there on the garments.

 

 

 

 

All the fabrics properties such as quality, color, GSM and etc supplied are as per approved sample.

 

 

 

 

The provided quantity is as per requested in the tender.

 

 

 

 

The packaging of the supplied material is in good condition with clear and correct tags showing correct material quantity.

 

 

 

 

We hereby sign that the all the material quantity is individually checked and signed with no defects and incase if any defects were found, we will compensate / replace the material.

 

 

 

 

The material provided suits the usage of production of PPE products of medical surgical gowns and uniforms.

 

 

 

         

           

8. ضمان الجودة / رقابة الجودة

 

 

قائمة الاختيار التي سيتم توقيعها

 

نعم

 

 

لا

 

 

توقيع

 

الملابس لم يكن لديك لفة مختلفة للفة الاختلاف من ظلال من نفس اللون بالمقارنة داخل ومع لفات أخرى. 

 

 

 

 

لا توجد بقع وعلامات زيت وعلامات طباشير وعلامات ضغط واتساخ وما إلى ذلك على الملابس

 

 

 

 

جميع خصائص الأقمشة مثل الجودة واللون وGSM وغيرها الموردة وفقا للعينة المعتمدة.

 

 

 

 

الكمية المقدمة حسب الطلب في العطاء.

 

 

 

 

التعبئة والتغليف من المواد الموردة في حالة جيدة مع علامات واضحة وصحيحة.

 

 

 

 

نحن نوقع على أن جميع المواد يتم فحصها بشكل فردي وتوقيعها دون أي عيوب وعلبة إذا تم العثور على أي عيوب ، فإننا سنعوض / نستبدل المواد.

 

 

 

 

توفر المواد تناسب استخدام منتجات معدات الوقاية الشخصية من العباءات الجراحية الطبية والزي الرسمي.

 

 

 

         

 

 

 

  

Section B – Technical Details

القسم ب - التفاصيل الفنية

 

9. Technical Specification  -H2

 9. المواصفات الفنية

No.

Item Description

Material Specification

Color

Picture

 

  1.  

Masks

 

 

 

 

1.1

Gabardine Fabric – Outer Layer

35 % Cotton / 65 % polystyrene

polyester-cotton blend

Royal blue

 

 

1.2

Melt blown filter – Middle Layer

hydrophobic, synthetic non-woven material (e.g polypropylene or a cotton layer which may enhance filtration or retain droplets)

 

 

 

1.3

Cotton Fabric – Innermost Layer

white or light color, woven or knit, cotton, or cotton blend. Comfortable for face skin and nose.

White

 

 

1.4

Elastic Band for masks

Good quality elastic of rounded cross section and good elastic limit. The elastic should retain its elasticity after multiple washes.

White

 

 

1.5

Sewing Threads

100 % polyester

Royal Blue  

 

 

1.6

Steel wire for mask fixing on nose

Bendable and stainless steel, the wide should not exceed 0.65 cm.

 

 

 

1.7

Packaging polythene invisible bag

12.5 x 13 cm (approx.) Compact disk size.

 

 

 

2.       

Surgical Gowns

 

 

 

 

2.1

Gabardine Fabric

35 % Cotton / 65 % polystyrene

polyester-cotton blend

sky blue

 

 

2.2

Milment Fabric

35 % Cotton / 65 % polystyrene

polyester-cotton blend

Green

 

 

2.3

Elastic

2.5 cm wide, very elastic

 

 

 

2.4

Sewing Thread

100% polyester

Green and sky blue

 

 

2.5

Packaging polythene invisible bag

Invisible bag of good quality with adhesive on top side for closing.

 

 

 

2.6

Carton for packaging of Gowns

Standard carton with approved size.

 

 

 

2.7

Pins and accoceries for packaging

Supplier must provide samples before approval.

 

 

 

             

 

9. المواصفات الفنية   9. Technical Specification -H2                                                                       

رقم

وصف الصنف

مواصفات المواد

لون

رسم

  1.  

الكمامات

 

 

 

1.1

غاباردين النسيج – الطبقة الخارجية

35 ٪ قطن / 65 ٪ بولسترين

مزيج البوليستر والقطن

أزرق كحلي

 

1.2

فلترو ملت بلون – الطبقة الوسطى

المواد غير المنسوجة الاصطناعية مقاوم للماء (مثل البولي بروبلين أو طبقة القطن التي قد تعزز الترشيح أو تحتفظ بالقطرات)

 

 

1.3

نسيج القطن – طبقة الداخلية

اللون الأبيض أو الفاتح، المنسوجة أو متماسكة، القطن أو القطن مزيج. مريحة لجلد الوجه والأنف.

أبيض

 

1.4

شريط مرن للأقنعة

مرونة ذات نوعية جيدة من المقطع العرضي مدورة والحد من مرونة جيدة. يجب أن تحتفظ المرونة بمرونتها بعد غسلها عدة مرات.

أبيض

 

1.5

خيوط الخياطة

البوليستر 100 ٪

أزرق كحلي

 

1.6

سلك فولاذي لتثبيت القناع على الأنف

قابل للانحناء والفولاذ المقاوم للصدأ، وينبغي أن لا تتجاوز عرضة 0.65  سم.

 

 

1.7

التعبئة والتغليف حقيبة البوليثين شفاف

حجم القرص المضغوط 12.5 × 13 سم (تقريبا).

 

 
  1.  

العباءات الجراحية

 

 

 

2.1

 غاباردين النسيج

35 ٪ قطن / 65 ٪ بولسترين

البوليستر كوتون مزيج

 الأزرق السماوي

 

2.2

ملمنت

35 ٪ قطن / 65 ٪ بولسترين

البوليستر كوتون مزيج

الأخضر

 

2.3

ستيك

2.5 سم واسعة، مرنة جدا

 

 

2.4

خيوط الخياطة

البوليستر 100٪

الأخضروالأزرق السماوي

 

2.5

التعبئة والتغليف حقيبة البوليثين شفاف

حقيبة غير مرئية ذات نوعية جيدة مع لاصقة على الجانب العلوي لإغلاق.

 

 

2.6

كارتون لتغليف العباءات

الكرتون القياسية مع حجم المعتمدة.

 

 

2.7

دبابيس و اكسسور للتغليف

يجب على المورد تقديم عينات قبل الموافقة.

 

 


 

12. Offer Evaluation Criterion- H3

 21. معيار تقييم العرض H3-

Name of bidder

 

Name of the Project

 

No.

Category

Overall Weightage

Sub– Category weightage 

Scoring achieved

Total Scoring achieved

  1.  

 Technical Proposal

70%

 

 

 

1.1

Compliance to the RFQ terms, legal and financial capability. 

 

10

 

 

1.2

Minimum Delivery time & communication

 

20

 

 

1.3

Quality of Samples provided and proposals

 

40

 

 

  1.  

Commercial proposal

30%

 

 

 

2.1

From the 3 highest scoring technical offers, lowest financially offer will get full scoring of 30% and the second one 20% and the third one 10%.

 

30

 

 

 

Total

100%

 

 

                 

 

 

اسم مقدم العرض

 

 

اسم المشروع

 

لا.

باب

الوزن العام

وزن الفئة الفرعية 

درجات المحققة

مجموع درجات  المحققة

 

  1.  

 مقتراح فني

70%

 

 

 

 

1.1

الامتثال لشروط الاعطاء والقدرة القانونية والمالية. 

 

10

 

 

 

1.2

الحد الأدنى من وقت التسليم و التواصل

 

20

 

 

 

1.3

جودة العينات المقدمة والمقترحات

 

40

 

 

 

  1.  

مقتراح المالي

30%

 

 

 

 

2.1

من بين 3 عروض فنية أعلى  الدرجات ، سيحصل أدنى عرض مالي على درجات كامل بنسبة 30٪ والثاني 20٪ والثالث بنسبة 10٪.

 

30

 

 

 

 

مجموع

100%

 

 

 

                         

 


Financial Offer – H4

Name and address of bidder/contractor

Name (Company)

 

Name (Expert):

 

Date of birth:

 

Street:

 

Area Code, Place:

 

Contract-No.:

 

Telephone / Email:

 

Period of assignment:

 

Project and project number

 

Country:                 

 

Country of assignment:

 

Currency:

 

 

 

No.

Item Description

Unit

Qty

Qty / Roll

Unit Rate 

Total

  1.  

Masks

 

 

 

 

 

1.1

Gabardine Fabric – Outer Layer – Royal Blue – 1.45 m standard width roll

m

1100

 

 

 

1.2

Melt blown filter – Middle Layer

Sq.m

1600

 

 

 

1.3

Cotton Fabric – Innermost Layer

Sq.m

1600

 

 

 

1.4

Elastic Band for masks

m

12,000

 

 

 

1.5

Sewing Threads – Royal Blue

Rolls / 5000

168

 

 

 

1.6

Steel wire for mask fixing on nose

m

4000 m

 

 

 

1.7

Packaging polythene invisible bag

pcs

40,000 m

 

 

 

  1.  

Surgical Gowns

 

 

 

 

 

2.1

Gabardine Fabric – Sky Blue – 1.45 m standard width roll

m

13,100

 

 

 

2.2

Milment Fabric – Green – 1.45 m standard width roll

m

13,100

 

 

 

2.3

Elastic for sleeves

m

6500

 

 

 

2.4

Sewing Thread – Sky blue

Rolls / 5000 m

168

 

 

 

 2.5

Sewing thread – Green

Rolls / 5000 m

168

 

 

 

2.6

Packaging polythene invisible bag

pcs

6500

 

 

 

2.7

Carton for packaging of Gowns

pcs

     6500

 

 

 

2.8

Pins and accoceries for packaging

sets

6500

 

 

 

 

Total :

0.00

*   Please change type of reimbursement if necessary.

** please specify

 

 

Date, Signature of bidder/contractor

 

 

Date, Signature Human Plus

 

     

 

 

 

عرض المالي – H4

اسم وعنوان مقدم العرض/المقاول

الاسم (الشركة)

 

الاسم (خبير):

 

تاريخ الميلاد:

 

شارع:

 

رمز المنطقة، المكان:

 

العقد رقم:

 

الهاتف / البريد الإلكتروني:

 

فترة التعيين:

 

رقم المشروع والمشروع

 

بلد:                 

 

بلد التكليف:

 

عملة:

 

 

 

رقم

وصف الصنف

وحدة

الكميه

الكمية / رول

سعر الوحدة 

مجموع

  1.  

الكمامات

 

 

 

 

 

1.1

غاباردين النسيج – الطبقة الخارجية – الأزرق كحلي  – 1.45 متر لفة العرض القياسية

متر الطولي

1100

 

 

 

1.2

ملت بلون فلترو – الطبقة الوسطى

متر مربع

1600

 

 

 

1.3

نسيج القطن – طبقة داخلية

متر مربع

1600

 

 

 

1.4

شريط مرن للأقنعة

متر الطولي

12,000

 

 

 

1.5

خيوط الخياطة – الأزرق كحلي

رولز / 5000

168

 

 

 

1.6

سلك فولاذي لتثبيت القناع على الأنف

متر الطولي

4000

 

 

 

1.7

التعبئة والتغليف حقيبة البوليثين غير مرئية

عدد

40,000

 

 

 

  1.  

العباءات الجراحية

 

 

 

 

 

2.1

Gabardine النسيج – السماء الزرقاء – 1.45 متر لفة العرض القياسية

متر الطولي

13,100

 

 

 

2.2

ميلمنت النسيج – الأخضر – 1.45 متر لفة العرض القياسية

متر الطولي

13,100

 

 

 

2.3

ستيك للأكمام

متر الطولي

6500

 

 

 

2.4

خيوط الخياطة – السماء الزرقاء

رول / م 5000

168

 

 

 

 2.5

خيوط الخياطة – أخضر

رول / م 5000

168

 

 

 

2.6

التعبئة والتغليف حقيبة البوليثين غير مرئية

عدد

6500

 

 

 

2.7

كارتون لتغليف العباءات

عدد

     6500

 

 

 

2.8

دبابيس و اكسسورات للتغليف

طقوم

6500

 

 

 

 

* يرجى تغيير نوع السداد إذا لزم الأمر

** يرجى تحديد

التاريخ وتوقيع مقدم العرض/المقاول

 

 

التاريخ، التوقيع Human Plus

 

 

 

 

 


Download Files